Skip to main content

Δίχως δράστη

Πώς σείει τη σάρκα μου
το ημίγλυκο μπάσο
της εσωτερικής μου φωνής...

Πώς θρυμματίζει
τον σκελετό ενός χαρακτήρα
μια μόνο ιδέα...

Και ποτέ παύει
να ετεροκαθορίζει εαυτόν
μια συνείδηση εκβιασμένη;

Εκβιασμοί δίχως δράστη
δίχως χρήματα
αθώοι συναισθηματισμοί μεταμφιεσμένοι.

Συνομωσία δίχως τέρμα
μια επερχόμενη απειλή
που αργεί να 'ρθει.

Νευροδιαβιβαστές
αγγελιαφόροι πρώιμοι της δίκης
τη σφύρα να κροτούν δε μάθαν.

Παρεισφρέουσες σπιθαμές λογικής
προσπαθούν να διασώσουν
ότι δεν ισοπεδώθηκε ακόμα.

Ταυτότητες μπερδεμένες
στα μύρια συρτάρια
του εγκεφάλου μου.

Ατίθασο νιάτο
φιλοξενούμενο
από ενήλικα ανίατο.

Ανόητοι συνειρμοί θαρρείς ήσαν πάλι
οι λέξεις που αντηχούν ακόμα
στις αγιάτρευτες πληγές μου.

Και αυτές που δεν γινήκαν ακόμα
με καυτό λάδι πασπαλίζω
για να βεβαιωθώ μονάχα
πως δεν θα φταίει άλλος.

Comments

Popular posts from this blog

Οι μοιραίοι

Είμαι ένας εκ των χιλιάδων οργισμένων πολιτών που ξεχύθηκαν στους δρόμους. Είστε φονιάδες αθώων ψυχών και εκλιπόντων που γίνηκαν στάχτη. Είναι δεκάδες που ούτε καν πρόφτασαν το τηλέφωνο να σηκώσουν. Είμαστε μύρια κόσμου τυχερού (;) κι απέλπιδου που σηκώνουμε το αστάθμητο βάρος της τέφρας των μοιραίων.

Κώδικας... Γυναίκα: Οι γυναίκες που μας ταξιδεύουν στο χωροχρόνο

Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου, παρακολούθησα με ιδιαίτερη συγκίνηση την θεατρική παράσταση «Κώδικας... Γυναίκα» του   Βαλεντίνου Τσίλογλου , στο Θέατρο Βαφείο - Λάκης Καραλής . Εμπνευσμένος από συνεντεύξεις του διαδικτύου και κείμενα του Άλαν Μπένετ, ο Βαλεντίνος Τσίλογλου συνθέτει μια παράσταση που αποτελείται από τέσσερις συγγενικούς μονολόγους, διαφορετικών δεκαετιών και δημιουργεί τέσσερις μικρόκοσμους, ασύνδετους φαινομενικά μεταξύ τους, αλλά με κοινές αναφορές και υπόγειες διαδρομές. Υπόθεση Τέσσερις γυναίκες, που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους, μικροαστικής τάξης, που για κάποιο λόγο βρίσκονται σε προσωπικό αδιέξοδο, αναζητούν τη λύτρωση. Κωμικές εκ πρώτης όψεως φιγούρες, παλεύουν να παραμείνουν αναλλοίωτες μέσα σε ένα κόσμο εχθρικό. Σε μια κοινωνία που τις γυναίκες αυτές τις χαρακτηρίζει ως «περιθωριακές», οι ίδιες παραμένουν εκτεθειμένες και ευάλωτες μπροστά μας, με την ελπίδα να μην γίνουμε επικριτικοί μαζί τους αλλά να τις αγκαλιάσουμε και να τις αγαπήσουμε. Σχόλια Μια παράσταση άκρω

Το παιδί φάντασμα

Τα δάκρυα του π όνου μου μη δεις π ου αργά , π ιότερο κι α π ' τη σιγή, κυλούνε . Την π ίκρα π ου αγκομαχά σε κάθε μου π νοή μην τη γευτείς μην την αφήσεις να σκιρτήσει φανερά μέσα στο π λήθος . Με τις σταγόνες π ρόσεξε  μη βρέξεις τα γουρλίδικα καλντερίμια μη και στερέψουν α π ό γέλια και φωνές φαρμακερές . Μονάχα π ες μου αν κά π ου αν κά π οτε κι εσύ α π αρνήθηκες το π αιδί φάντασμα του π αρόντος και του π αρελθόντος μή π ως και βρω και γω χέρι δροσερό για να βαστάξω .