Skip to main content

Ο δρόμος είν' μακρύς μέχρι τη Λάρισα

Σιχάθηκα τη μετριότητα
της ψευδαίσθησής τους δαύτη τη σφοδρότητα
της ψυχής κλουβιά είν' όλες αδυσώπητα
οι προσδοκίες για την αλλαγή στην ποταπότητα.

Κι ελπίζουν μάταια σε φωτεινό Γιν
που ο κόσμος να χαλάσει και η γη
να χαθεί αύριο για πάντα στη σιγή
δεν θα τραπούν ποτέ τους σε φυγή.

Είναι του έρωτα το τέρας το αδηφάγο
που γεννάται δίχως όρια σαν από μάγο
κατάρες μεταμφιεσμένες μέσα σ' έναν τράγο
που το λαρύγγι μου σφίγγουν και ξάφνου όλο συνάγω:

Συμπεράσματα
ματαιόδοξης στορίας είναι αποσπάσματα
χτυποκάρδια που σαν ψες ηχούσανε κατάματα
απ' το πρωί ως το σούρουπο και τα χαράματα.

Που να ήξερα
πως τον μονοδρομήσαν μόλις που εγώ εγλίστρησα
και ύστερα τρακάρανε απρόσμενα στο ίσωμα
συμφέροντα από άτομα μονάχα κι ενδιαφέροντα
μα διαφέροντα.

Είναι που στην εξοχή τα πάντα τρέχουν
από τα παιδιά και τα ρυάκια που μας βρέχουν
ως τους καλοπροαίρετους τους γείτονες που αρμέγουν
κάθε σπιθαμή αξιοπρέπειας που διαθέτουν.

Λυπάμαι για τις άγαρμπες κινήσεις
τα λόγια αναλώθηκαν στις χρόνιες εξηγήσεις
οι μύριες οι μετάνοιες και οι λίγες εισηγήσεις
με κρίναν πάντα ένοχο για άλλων παραλείψεις.

Ολόδική τους είναι η χωλότητα
δεν φταίω εγώ άμα αυξήθηκε η συχνότητα
ονείρων που γκρεμίστηκαν από αγνή ρηχότητα
δριμύτερος σαν στέκω ως σημαίνουσα ολότητα.

Με σεμνότητα, μπαγάσα
σου λέω πια να πάρεις μια βαθύτατη ανάσα
μια κι ήδη τα χεις κάνει όλα λίγο θάλασσα
και ο δρόμος είν' τόσο μακρύς μέχρι τη Λάρισα.

Comments

Popular posts from this blog

Οι μοιραίοι

Είμαι ένας εκ των χιλιάδων οργισμένων πολιτών που ξεχύθηκαν στους δρόμους. Είστε φονιάδες αθώων ψυχών και εκλιπόντων που γίνηκαν στάχτη. Είναι δεκάδες που ούτε καν πρόφτασαν το τηλέφωνο να σηκώσουν. Είμαστε μύρια κόσμου τυχερού (;) κι απέλπιδου που σηκώνουμε το αστάθμητο βάρος της τέφρας των μοιραίων.

Κώδικας... Γυναίκα: Οι γυναίκες που μας ταξιδεύουν στο χωροχρόνο

Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου, παρακολούθησα με ιδιαίτερη συγκίνηση την θεατρική παράσταση «Κώδικας... Γυναίκα» του   Βαλεντίνου Τσίλογλου , στο Θέατρο Βαφείο - Λάκης Καραλής . Εμπνευσμένος από συνεντεύξεις του διαδικτύου και κείμενα του Άλαν Μπένετ, ο Βαλεντίνος Τσίλογλου συνθέτει μια παράσταση που αποτελείται από τέσσερις συγγενικούς μονολόγους, διαφορετικών δεκαετιών και δημιουργεί τέσσερις μικρόκοσμους, ασύνδετους φαινομενικά μεταξύ τους, αλλά με κοινές αναφορές και υπόγειες διαδρομές. Υπόθεση Τέσσερις γυναίκες, που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους, μικροαστικής τάξης, που για κάποιο λόγο βρίσκονται σε προσωπικό αδιέξοδο, αναζητούν τη λύτρωση. Κωμικές εκ πρώτης όψεως φιγούρες, παλεύουν να παραμείνουν αναλλοίωτες μέσα σε ένα κόσμο εχθρικό. Σε μια κοινωνία που τις γυναίκες αυτές τις χαρακτηρίζει ως «περιθωριακές», οι ίδιες παραμένουν εκτεθειμένες και ευάλωτες μπροστά μας, με την ελπίδα να μην γίνουμε επικριτικοί μαζί τους αλλά να τις αγκαλιάσουμε και να τις αγαπήσουμε. Σχόλια Μια παράσταση άκρω

Το παιδί φάντασμα

Τα δάκρυα του π όνου μου μη δεις π ου αργά , π ιότερο κι α π ' τη σιγή, κυλούνε . Την π ίκρα π ου αγκομαχά σε κάθε μου π νοή μην τη γευτείς μην την αφήσεις να σκιρτήσει φανερά μέσα στο π λήθος . Με τις σταγόνες π ρόσεξε  μη βρέξεις τα γουρλίδικα καλντερίμια μη και στερέψουν α π ό γέλια και φωνές φαρμακερές . Μονάχα π ες μου αν κά π ου αν κά π οτε κι εσύ α π αρνήθηκες το π αιδί φάντασμα του π αρόντος και του π αρελθόντος μή π ως και βρω και γω χέρι δροσερό για να βαστάξω .